מדוע אפייה גורמת לך להרגיש מאושר יותר

עוגה ורודה

מחפשים להרגיש מאושרים יותר באופן מיידי? כולנו היינו שם; כל מה שאתה רוצה לעשות הוא להוריד את דעתך מהחיים ומגורמי הלחץ היומיומיים שלהם. העצה שלי? נכנסים למטבח ומתחילים לאפות. זה ייתן לך משהו חדש שיעסיק את דעתך, ועוגיות שוקולד צ'יפס חמות הן תמיד פינוק נחמד. זה ידוע גם כ-procrastibaking, שהוא פעולת האפייה כדי להימנע מזמנים מלחיצים או משימות אחרות.

הוכח שאפייה היא מוריד מתחים. אפייה עבור אנשים אחרים מביאה תחושה של הישג ומשהו להתגאות בו. לפני כמה חודשים, גיליתי מאמר בהפינגטון פוסט שסקרן אותי כי הוא הסביר את היתרונות הפסיכולוגיים של אפייה עבור אחרים. הנה היתרונות של אפייה ומדוע היא גורמת לך להרגיש מאושר יותר.

לאלו מכם שאין זמן לאפות עוגות תוכלו גם להזמין משלוח עוגות ליום הולדת עד הבית מהיום להיום בכמה קליקים פשוטים, פשוט מצאו את הטעמים שאתם אוהבים העיצוב הכי יפה ותהנו מעוגה טריה ומפנקת.

האפייה נותנת לך הנחיות לעקוב

אפייה היא מדע ויש לה צעדים הכרחיים שיש לנקוט על מנת ליצור את הפינוק הרצוי. זה נותן לך קבוצה של הוראות בסיסיות לעקוב אחריהם ובתמורה, אתה חייב להיות בעל ריכוז וסבלנות כדי לבצע את התהליך.

אתה בשליטה על הכל

מלבד הצרכים, אתה זה שמחליט כמה מטעם אחד אתה רוצה על פני אחר ואפילו יכול להוסיף פריט חדש לגמרי למתכון כדי לשפר את הטעם אם תרצה. יש לך את החופש להתאים אישית מתכון איך שתרצה.

מקדם יצירתיות

אפייה מאפשרת למיצים היצירתיים שלך לזרום! אתה יכול לקבל את כל ההחלטות היצירתיות בכל הנוגע לאפייה, בין אם יש לך רעיון מושלם לקישוט קאפקייקס או בניית עוגה חדשה. יצירתיות אפילו לא בהכרח צריכה להיראות. נסה להתנסות גם בתהליך ערבוב המרכיבים.

חיבור בין גוף ונשמה

אפייה מכניסה אותך לקצב, החל ממדידת המרכיבים ועד לצליל הקבוע של המיקסר שעובר ברקע, ועד אפילו ללישה של הבצק. אפייה יכולה להיות דרך טיפולית להירגע למי שצריך להירגע.

כשיש מקרים שבהם אין מילים שיכולות לבטא את מה שאתה מרגיש, מאפים הם תמיד התשובה. הם הדרך המושלמת להודיע ​​למישהו שאתה שם בשבילו ודואג לו. בנוסף, מי לא רוצה שיהיה לו אופה נלהב כחבר?

לסיכום

בהיותה מוצא של יצירה, אפייה גורמת לך להרגיש מאושר יותר ועוזרת לך לתרגל סבלנות. כפי שהוזכר בכתבה אחרת שלנו, ישנם סימנים ברורים כאשר מישהו שמשתמש באפייה כהפגת מתחים לא אפה זמן מה. בפעם הבאה שאתה צריך הסחת דעת מהלחץ היומיומי של החיים, נסה את האפייה.

ניווט מהיר

מתכונים אחרונים

עוגות יום הולדת

"הבחירות המובילות לעוגות יום הולדת ידידותיות לילדים: חגיגה מתוקה לילדים" מבוא: יום הולדת של כל ילד הוא

lemon cake

עישון ותזונה

הצרכים התזונתיים של מעשנים ושל לא מעשנים אינם שונים בהרבה. מעשנים זקוקים ליותר ויטמין C בכל יום